
Петренко Олексій
Директор, Senior business architect
Стаж роботи: з 1987 року
Особисті якості
- Виражені якості лідера в команді;
- Наполегливість і вміння довести почате до кінця;
- Великий досвід організаційно-комунікативної діяльності;
- Відповідальність, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Цілеспрямованість, стресостійкість;
- Вміння працювати в команді;
- Аналітичний склад розуму, вміння аналізувати і систематизувати інформацію.
Освіта:
Вищий навчальний заклад: Сумський Державний університет
Освітньо-кваліфікаційний рівень: Інженер-механік, інженер-технолог
Спеціальність:
- Техніка і фізика низьких температур
- Хімічне, холодильне, компресорне машинобудування
У вільний від роботи час Олексій любить проводити з сім’єю і друзями, відпочиваючи, займаючись риболовлею і збираючи гриби. Також цікавиться автомобілями.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Бухгалтерський і податковий облік
- Банківський облік і БП операційної діяльності банківських установ
- Облік і БП операційної діяльності небанківських фінансових організацій
- УПРАВЛІНСЬКИЙ облік
- Зарплата і управління персоналом
- Управління поставками (складська логістика) і запасами
- Електронний архів і документообіг, управління проектами
- Конструкторське проектування і моделювання (машинобудування)
- Технологічне проектування й нормування, виробництво (машинобудування, авіабудування)
- Технічна підготовка виробництва PDM (автоматизація роботи зі складом вироби, автоматизація проектування технологічних процесів, трудове і матеріальне нормування ресурсів)
- Управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками CRM
- Управління виробництвом (планування, диспетчеризація, забезпечення, контроль фактичного випуску продукції)
- Технічне обслуговування та ремонти
Компетенції керівника проектів
- Розробка складу, плану проекту. Ведення проектної документації
- Координація робіт по напрямках розробки і впровадження
- Проектування і побудова цілісної інформаційної системи по технічним вимогам Замовника
- Побудова комунікацій з відповідальними особами Замовника.
Компетенції розробника
- Розробка з «нуля» і впровадження системи комплексної автоматизації операційної діяльності небанківської фінансової організації на платформі 1С: Підприємство 7.7
- Впровадження проектів комплексної автоматизації бухгалтерського, регламентованого та управлінського обліку на підприємствах дискретного типу виробництва (машинобудування)
- Постановка завдання, керівництво проектами комплексного впровадження MES-системи TechnologyCS на машинобудівних підприємствах
- Постановка завдання, управління проектом розробки системи APS-Підприємство.
- Робота з різними СУБД: MS SQL 2000-2008, Oracle 9-11, Interbase, Informix, DB2, Dbase
- Навчання і технічна підтримка користувачів
- Розробка архітектурних рішень з нуля для різних інформаційних, облікових і розрахункових систем
- Розробка механізмів інтеграції різнорідних інформаційних систем
- Розробка інформаційних систем технічної підготовки виробництва для авіабудування
Знання конфігурацій
- 1С: Управління виробничим підприємством
- 1С Бухгалтерія
- 1С: Документообіг
- 1С: PDM
- 1С: MES
- 1C: CRM
- BAS: Бухгалтерія ПРОФ, КОРП
- BAS: Комплексне управління підприємством
- BAS: ERP
- BAS: Документообіг
- BAS: Управління холдингом
- BAS: Управління торгівлею
- BAS: Роздрібна торгівля
Останні великі проекти (як керівник проекту)
- Впровадження СПП і ОУП “APS-Підприємство” для агрохолдингу Миронівський хлібопродукт. Впровадження системи прогнозування, планування, диспетчеризація виробництва м’ясопереробного комплексу холдингу.
- Впровадження системи APS-Підприємство (Конфігурація «Запуск КД у виробництво») порційного запуску КД у виробництво по «безпаперової» технології в дослідному виробництві літальних апаратів в ДП «АНТОНОВ» г. Киев
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва) в КП «НПК ІСКРА» м Запоріжжя
- Впровадження системи управління проектами та ведення специфікацій споруд для ВАТ «Укргазпроект» РАО «Газпром»
- Впровадження системи електронного архіву та документообігу в ДП «Центральний проектний інститут МОУ»
- Впровадження розподіленої системи архіву та документообігу в ГК «ТПГ АПГ» (ТМ «Стіл і стілець»)
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва) в АТ «Газмаш» м Суми
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва) в ЗАТ «Укренергоремонт» м Кривий Ріг
- Проведення консалтингового проекту по оптимізації діяльності підприємства в ТОВ «Сантехопт-2000», м Суми
- Розробка і впровадження системи підготовки, планування і диспетчеризація виробництвом APS-Підприємство в ТОВ «Сенсом» м Суми
- Впровадження системи технічної підготовки виробництва в КНПП «МЕТАНМАШ» на платформі APS-Підприємство
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва), інтеграція з 1С: Підприємство в ЗАТ «Фінпрофіль» г. Харьков
- Розробка і впровадження комплексної системи управління виробництвом на платформі 1С: Підприємство 7.7 і MES-системи TechnologyCS в концерні «Укрросметал» м.Суми
- Проектування, розробка «з нуля» і впровадження системи автоматизації операційної діяльності фінансової організації на платформі 1С: Підприємство 7.7

Руденко Дмитро
Комерційний директор, Project manager, Senior business architect
Стаж роботи: з 2002 року
Особисті якості
- Особливо виражені якості лідера;
- Великий досвід організаційно-комунікативної діяльності;
- Відповідальність, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Цілеспрямованість, стресостійкість;
- Вміння працювати в команді;
- Аналітичний склад розуму, вміння аналізувати інформації.
Освіта:
Вищий навчальний заклад: Сумський Державний університет
Освітньо-кваліфікаційний рівень: Спеціаліст.
Спеціальність: Інформаційні технології проектування
Вільний від роботи час Дмитро любить проводити в колі сім’ї і вести активний спосіб життя. Він займається волейболом, плаванням, авто-, мото-, вело-спортом.
Професійні навички:
Знання прикладних областей
- Бухгалтерський і податковий облік
- МСФЗ
- УПРАВЛІНСЬКИЙ облік
- Зарплата і управління персоналом
- Управління торгівлею
- Управління поставками (складська логістика) і запасами
- Бюджетування фінансове планування, казначейство
- Електронний архів і документообіг
- Технічна підготовка виробництва PDM (автоматизація роботи зі складом вироби, автоматизація написання технологічних процесів, трудове і матеріальне нормування ресурсів)
- Управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками CRM
- Управління виробництвом (планування, диспетчеризація, забезпечення, контроль фактичного випуску продукції)
- Технічне обслуговування та ремонти
Компетенції керівника проектів
- Розробка складу, плану проекту. Ведення проектної документації
- Координація робіт по напрямках розробки і впровадження
- Побудова цілісної інформаційної системи реалізації проекту
- Побудова комунікацій з відповідальними особами Замовника.
Компетенції розробника
- Розробка з «нуля», доопрацювання, впровадження і супровід ERP систем, проект APS- Підприємство, впровадження TechnologyCS
- Робота з різними СУБД: MS SQL 2000-2008, Oracle 9-11, Interbase
- Розробка механізмів інтеграції систем ERP c різними конфігураціями на платформ 1C7., V8.0, v 8.1., V8.2.
- Навчання і технічна підтримка користувачів
- Розробка архітектурних рішень з нуля для різних ERP систем і систем на платформі 1С
Знання конфігурацій
- 1С: Управління виробничим підприємством
- 1С Бухгалтерія
- 1С: Управління торгівлею
- 1С: Комплексна автоматизація
- 1С: Документообіг
- 1С: PDM
- 1C: CRM
- 1C: ТОіР
- 1С: Управління корпоративними фінансами
- 1С: Управління лізинговою компанією
- BAS: Бухгалтерія ПРОФ, КОРП
- BAS: Комплексне управління підприємством
- BAS: ERP
- BAS: Документообіг
- BAS: Управління холдингом
- BAS: Управління торгівлею
- BAS: Роздрібна торгівля
Останні великі проекти (як керівник проекту)
- Впровадження системи Бюджетування і Казначейства в компанії «Транснефтьлогістіка»
- Впровадження системи ERP в компанії НП-Сервіс, м.Мінськ
- Розробка системи обліку витрат по мобільному зв’язку, для компанії «СИБУР Цоб». Створення рішення ЕР:Управління витратами на зв’язок
- Автоматизація системи фінансового управління і бюджетування «Upeco».
- Впровадження комплексної системи обліку лізингової компанії ВАТ «ГТЛК
- Розробка і впровадження універсальної системи обміну конфігурацій 1С з обліковими системами через WEB-сервіс для компанії Контур-Компонентс
- Розробка інтеграційної шини між 1С і SAP в компанії «ТЮФ Інтернаціональ Рус»
- Впровадження комплексної системи обліку в меблевій фабриці ЗАТ «Авангард». Розробивши рішення ЕР:Столярні вироби.
- Впровадження комплексної системи обліку лізингової компанії ЗАТ «МТЄ”
- Впровадження комплексної системи обліку на виробничому підприємстві «УфаАтомХімМаш». Розробка модуля Управління виробництвом.
- Побудова та впровадження кадрового обліку та обліку заробітної плати в ПАТ «Насосенергомаш», що входить до групи компаній ГМС.
Останні великі проекти (як аналітика, архітектора)
- Впровадження СПП і ОУП “APS-Підприємство” для агрохолдингу Миронівський хлібопродукт. Впровадження системи прогнозування, планування, диспетчеризація виробництва м’ясопереробного комплексу холдингу.
- Впровадження системи APS-Підприємство (Конфігурація «Запуск КД у виробництво») порційного запуску КД у виробництво по «безпаперової» технології в дослідному виробництві літальних апаратів в ДП «АНТОНОВ» г. Киев
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва) в КП «НПК ІСКРА» м Запоріжжя
- Впровадження системи управління проектами та ведення специфікацій споруд для ВАТ «Укргазпроект» РАО «Газпром»
- Впровадження системи електронного архіву та документообігу в ДП «Центральний проектний інститут МОУ»
- Впровадження розподіленої системи архіву та документообігу в ГК «ТПГ АПГ» (ТМ «Стіл і стілець»)
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва) в АТ «Газмаш» м Суми
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва) в ЗАТ «Укренергоремонт» м Кривий Ріг
- Проведення консалтингового проекту по оптимізації діяльності підприємства в ТОВ «Сантехопт-2000», м Суми
- Розробка і впровадження системи підготовки, планування і диспетчеризація виробництвом APS-Підприємство в ТОВ «Сенсом» м Суми
- Впровадження системи технічної підготовки виробництва в КНПП «МЕТАНМАШ» на платформі APS-Підприємство
- Впровадження комплексної інформаційної системи управління виробництвом (технічна підготовка, нормування ресурсів, планування і диспетчеризація виробництва), інтеграція з 1С: Підприємство в ЗАТ «Фінпрофіль» г. Харьков
- Розробка і впровадження комплексної системи управління виробництвом на платформі 1С: Підприємство 7.7 і MES-системи TechnologyCS в концерні «Укрросметал» м.Суми

Моргун Олександр
Lead developer, Senior Full-stack Developer, Software Developer
Стаж роботи: з 2009 року
Особисті якості
- Стресостійкість;
- Цілеспрямованість;
- Відповідальність, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації;
- Вміння працювати в команді;
- Здатність до навчання
Сашу в роботі залучають різноманітні проекти, постійна робота над удосконаленням своїх навичок і звичайно ж приємний колектив. У вільний від роботи час він віддає перевагу спокійному відпочинку з сім’єю і друзями. Цікавиться музикою і автомобілями. Навіть у неробочий час знаходить бажання програмувати.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- операційні системи (архітектура ОС, процеси, межпроцессное взаємодія, потоки, планування, роботи з пам’яттю і переферией)
- системний аналіз (предметна область, бізнес-процеси, потоки, діаграми, принципи і теорія системного аналізу)
- бази даних (теорія множин, види СУБД, реляційні СУБД, моделі даних, SQL)
- розробка ПО (життєвий цикл ПО, етапи розробки, основи ведення програмних проектів)
- веб-технології (HTTP-протокол, веб-сервер, CGI, кешування і проксінг, клієнтське програмування)
Компетенції розробника:
- Web програмування (PHP, JS, JQuery, Vue.js, CSS, HTML, Laravel, bootstrap).
- Системне програмування (Delphi, C #, C ++).
- Програмування мобільних платформ (Java, Kotlin)
- Побудова архітектури і розробка прикладних рішень.
- Володіння методами оптимізації програмного коду.
- Системне адміністрування (Windows, Linux).
- Консультаційно-технічна підтримка користувачів.
- Групове і індивідуальне навчання користувачів і адміністраторів.
Знання технологій і мов програмування
- TSQL, MySql, MariaDB, SQLite, Firebird
- Apache, NGINX, PHP, JS, JQuery, Vue.js, CSS, HTML, Laravel, Bootstrap
- GIT, PHP-Unit
- PHP, Delphi, C #, C ++
- Git, SVN, Jira, Bitbucket, GitHub
- Composer, PHPUnit
Останні великі проекти
- СПП і ОУП “APS-Підприємство” для агрохолдингу Миронівський хлібопродукт. Впровадження системи прогнозування, планування, диспетчеризація виробництва м’ясопереробного комплексу холдингу.
- СПП і ОУП “APS-Підприємство”
- Автоматизація та супровід рекламного підприємства ГК «Sovero Media» в УПП 1.2 і ТОВ «Медіа мережу» в КА 1.0.
- Автоматизація гідравлічних процесів компанії ТОВ «ППП« ГідроСтанок »в КА 1.1.
- Автоматизація інтер’єрного бізнесу ГК DeLuxe Group.
- Автоматизація системи обліку меблевої фабрики ЗАТ «Авангард».
- Супровід торговельних операцій в УТ 11.1 компанії «Світ верстатника», автоматизація механізму В2В інтеграції з Sandvik.
- Супровід торговельних операцій в УТ компанії «Баядера Груп», розробка регламентованого звіту «Звіт про продаж і запаси товарів (продукції) в оптовій торгівлі», настройка web-сервісів, доробка мобільного застосування та інтеграція даних з системою 1С Управління виробничим підприємством
- Автоматизація функціоналу обміну і узгодження ремонтів і технічного обслуговування, розробка http-сервісів, автоматизація інтеграції маршрутів між системами 1С та Sovtes для компанії АТЗТ «Миронівський хлібопродукт».
- Розробка документа технічного завдання щодо проекту “Сервісні договори” для компанії «OTIS».
- Розробка вебсайту компанії ЗАТ «АРКАДА»

Моргун Ярослав
Middle Full-stack developer
Стаж роботи: з 2015 року
Особисті якості
- Цілеспрямованість, стресостійкість;
- Відповідальний, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації;
- Вміння працювати в команді;
- Здатність до навчання
- Помірний перфекціонізм.
- Здатність працювати в інтенсивному багатозадачному режимі.
Ярослава в роботі приваблює можливість взяти участь в проектах, які дозволяють розвивати додаткові і вдосконалити свої професійні навички. У вільний від роботи час він любить проводити час з сім’єю, відвідувати цікаві заходи, влаштовувати велопокатушки з друзями і насолоджуватися відпочинком на природі.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Управлінський облік
- Ведення нормативно-довідкової інформації
- Торгівля і склад
- Управління поставками і запасами
- Планування виробництва
- Планування закупівель
- Управління матеріальним потоком у виробництві
- Управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками
Компетенції розробника:
- Верстка Lending page
- Доопрацювання функціоналу існуючих сайтів
- Створення інтернет магазинів під ключ
- Розробка систем оперативного управління виробництвом
- Підтримка контенту, розробка нових сторінок і забезпечення загальної якості сайтів.
- Робота з серверами і хостингами для розміщення сайтів.
- Навички пошуку інформації та вирішення не типових задач.
Знання технологій і мов програмування
- PHP5 / 7, OOP, MVC (Досвід роботи з Laravel)
- JS (Jquery, Vue)
- HTML / CSS (HTML 5, Bootstrap 4)
- MSSQL, MySQL, SQL
- Система контролю версій Git
- PHPStorm, Navicat, SmartGit, SQL Server Management Studio, Jira, Bitbucket, Composer
- Знання Adobe Photoshop
- Webpack
- Розробка мобільних додатків (Java, Kotlin)
Останні великі проекти
- АТЗТ «Миронівський хлібопродукт». Розробка системи оперативного управління виробництвом, яка включає в себе реалізацію детального оперативного обліку матеріалів (сировини, напівфабрикатів, готової продукції) і виконання виробничих завдань шляхом фіксації вхідної сировини / напівфабрикатів і факту випуску продукції на контрольних точках виробничих ділянок; підвищення точність планування виробництва і, як наслідок – ефективність виробництва;
- Автоматизація функціоналу обміну і узгодження ремонтів і технічного обслуговування, розробка http-сервісів для компанії АТЗТ «Миронівський хлібопродукт».
- Виконання різноманітних завдань і розробка нового функціоналу для сайтів, а також підтримка їх працездатності.

Єшенко Владислав
Lead developer, Software & DataBase Developer
Стаж роботи: з 1995 року
Особисті якості
- Цілеспрямований
- Відповідальний, вміння знайти вихід зі складної ситуації
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації
- Вміння працювати в команді
- Здатність до навчання
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Управління портфелем замовлень. формування ТКП
- Конструкторсько-технологічна підготовка виробництва
- Управління матеріальними потоками у виробництві.
- Оперативне і прогнозне планування.
- Диспетчеризація виробництва.
- Транспортна і складська логістика. Складський облік.
- Аналітика та звітність
- Процесні методи управління потоками робіт.
- Документообіг.
- Електронний підпис.
Участь в проектах по галузям:
- Хімічна та нафтохімічна промисловість
- Машинобудування і металообробка
- Авіабудування
- Харчова промисловість
- Медична промисловість
- Будівництво
- Проектні інститути
- Послуги кур’єрської доставки
Компетенції розробника:
- Методологія функціонального моделювання IDEF0
- Побудова процесів і маршрутизація документів WorkFlow
- Розробка рішень по технології add-in для продуктів Autodesk (Inventor, MDT, Revit, Vault), EPlan, SolidWorks та ін.
- Побудова архітектури і розробка прикладних рішень.
- Впровадження і підтримка систем власної і сторонньої розробки.
- Побудова і розробка інтеграційних механізмів між системами.
- Формування аналітичної звітності, графіків, дашборда, OLAP-кубів.
- Прикладне програмування.
- Адміністрування СУБД.
- Установка і настройка прикладних систем.
- Консультаційно-технічна підтримка користувачів.
- Групове і індивідуальне навчання користувачів і адміністраторів.
Використовувані технології та комплектуючі, ПЗ:
- MSSQL, ORACLE, DB2, InterBase, Firebird, PostgreSQL, Access, dbf
- Delphi, C ++ Builder, C #, VB.net, C ++, NetBeans, PHP, ANSI-SQL, T-SQL, PL / SQL, FoxPro, Clipper, VisualBasic, ABAP4, COM, API, ActiveX, XML, CSS, HTML , SOAP, JSON, GlassFish, IIS, TomCat
- QlikView, SSRS, SSOS, SSIS, OLAP, FastReport, Power View / Pivot
- SVN, VSS, SubVersion, Jira, HelpDesk
- Доп. досвід: SAP, DynamicsAX, 1C, SharePoint
Останні великі проекти:
- Система прогнозного планування і оперативного управління виробництвом для переробного комбінату
- Система процесного управління потоками робіт для машинобудівного підприємства
- Система конструкторсько-технологічної підготовки виробництва машинобудівного підприємства

Блохін Вячеслав
Middle business architect, Senior lead programmer 1C
Стаж роботи: з 2000 року
Особисті якості
- Досвід організаційно-комунікативної діяльності;
- Відповідальний, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Вміння працювати в команді;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації.
Наявність сертифіката «1С: Професіонал Платформа 8» і «1С: Професіонал Бухгалтерія 8»
Славу в роботі залучають можливість програмувати і вдосконалювати свої навички, беручи участь в різноманітних проектах 1С. У вільний від роботи час він любить розширювати свої пізнання в релігієзнавстві та психології.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Бухгалтерський і податковий облік
- Управлінський облік
- Торгівля і склад
- Бюджетування і казначейство
- Управління поставками і запасами
- Управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками
Компетенції розробника:
- програмування, впровадження та супровід конфігурацій 1С 6.0, 7.5, 7.7., 8.0, 8.1, 8.2, 8.3,
- досвід роботи з звичайними і керованими формами
- побудова архітектури і розробка прикладних рішень з «нуля» на платформі 1С,
- інтеграція 1С із зовнішніми системами (написання правил обміну),
- володіння методами оптимізації коду,
- досвід роботи web / http сервісами
- консультаційно-технічна підтримка користувачів,
- групове та індивідуальне навчання користувачів і програмістів, адміністраторів.
Компетенції бізнес-аналітика
- проведення консалтингових робіт,
- обстеження бізнес-процесів,
- виявлення вузьких місць обліку, підготовка проектних документів (звіт про обстеження, рекомендації з побудови архітектури рішення і опис інформаційних потоків),
- оптимізація та проектування бізнес-процесів,
- постановка обліку з нуля,
- складання функціональних технічних завдань по ГОСТ, пояснювальних записок до Техноробочі проекти,
- посібників користувача та адміністратора.
Знання конфігурацій:
- 1С: ERP Управління підприємством 2
- 1С: Управління виробничим підприємством 1.3
- 1С: Зарплата і управління персоналом
- 1С: Управління холдингом
- 1С: Комплексна автоматизація
- 1С: Бухгалтерія підприємства
- 1С: Управління торгівлею
- ВДГБ: Ломбард
- 1С: Управління автотранспортом
- ЛАД Управління Бізнесом
- Конвертація 2
- Бібліотека стандартних підсистем
- BAS: Бухгалтерія ПРОФ, КОРП
- BAS: Комплексне управління підприємством
- BAS: ERP
- BAS: Документообіг
- BAS: Управління холдингом
- BAS: Управління торгівлею
- BAS: Роздрібна торгівля
Останні великі проекти:
- Впровадження ділянки роботи з терміналами збору даних в конфігурації 1С: УТ для компанії ТОВ «Монпасьє».
- Впровадження системи «Контроль виконання договору» для НІАЕП в самопісний базі «Портал постачальника».
- Впровадження обміну із зовнішнім інформаційною системою «Аверс» в конфігурації «1С-Рарус: Комбінат харчування» для компанії ТОВ «СС-Ресторанс енд Кафе».
- Впровадження модуля казначейство на підставі конфігурації 1С: Управління холдингом в компанії ВАТ «Камгесенергострой».
- Впровадження конфігурації 1С: Управління виробничим підприємством 1.3. в компанії ДПО «Пластик».
- Впровадження конфігурації Облік обладнання на підставі конфігурації 1С: Управління будівельною організацією в компанії Нижегородська інжинірингова компанія «Атоменергопроект».
- Впровадження 1С: ЗУП ПАТ «Насосенергомаш», що входить до групи компаній ГМС.
- Розробка системи обліку витрат по мобільному зв’язку, для компанії «СИБУР Цоб». Створення рішення ЕР:
- Управління витратами на зв’язок.
- Розробка системи обліку бюджету і планування платежів рекламних проектів, для компанії ГК «Sovero Media» в УПП 1.2 і ТОВ «Медіа мережу» в КА 1.0.
- Впровадження, проектування, розробка бізнес-процесів в УТ 11.1 для компанії «Світ верстатника», автоматизація механізму В2В інтеграції з Sandvik.
- Впровадження конфігурації «ВДГБ: Ломбард» для ТОВ «Автоломбард».

Бондаренко Юрій
Middle programmer 1C
Стаж роботи: з 2013 року
Особисті якості
- Досвід організаційно-комунікативної діяльності;
- Відповідальний, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Вміння працювати в команді;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації.
Наявність сертифіката «1С: Професіонал Платформа 8»
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Бухгалтерський і податковий облік
- Управлінський облік
- Торгівля і склад
- Бюджетування і казначейство
- Управління поставками і запасами
Компетенції розробника:
- програмування, впровадження та супровід конфігурацій 1С 0, 8.1, 8.2, 8.3,
- досвід роботи з звичайними і керованими формами
- побудова архітектури і розробка прикладних рішень з «нуля» на платформі 1С,
- інтеграція 1С із зовнішніми системами (написання правил обміну),
- володіння методами оптимізації коду,
- досвід роботи web / http сервісами
- консультаційно-технічна підтримка користувачів.
Компетенції бізнес-аналітика:
- проведення консалтингових робіт,
- обстеження бізнес-процесів,
- виявлення вузьких місць обліку, підготовка проектних документів (звіт про обстеження, рекомендації з побудови архітектури рішення і опис інформаційних потоків),
- оптимізація та проектування бізнес-процесів,
- постановка обліку з нуля,
- складання функціональних технічних завдань по ГОСТ, пояснювальних записок до Техноробочі проекти, посібників користувача та адміністратора.
Знання конфігурацій:
- 1С: ERP Управління підприємством 2
- 1С: Управління виробничим підприємством 1.3
- 1С: Зарплата і управління персоналом
- 1С: Бухгалтерія підприємства
- 1С: Управління торгівлею
- 1С: Управління автотранспортом
- Конвертація 2
- BAS: Бухгалтерія ПРОФ, КОРП
- BAS: Комплексне управління підприємством
- BAS: ERP
- BAS: Документообіг
- BAS: Управління холдингом
- BAS: Управління торгівлею
- BAS: Роздрібна торгівля
Останні великі проекти:
- Участь в проекті по автоматизації обліку «ГРІН ДАТА». Роль – програміст 1С, консультант.
- Розробка функціоналу обліку агрегатів, ДТП і документів водіїв для ПрАТ «Миронівський Хлібопродукт». Роль – програміст 1С, консультант.
- Участь в проекті по автоматизації обліку в Vault 2016 року для ПрАТ «Плутон». Роль – консультант.
- Участь в проекті по автоматизації обліку в Infor LN для «Насосенергомаш». Роль – консультант.
- Доопрацювання функціоналу з бюджетування в 1с УТ 3.0 для «Київфарм». Роль – програміст 1С, консультант.
- Доопрацювання функціоналу оформлення замовлень клієнтам в 1с УПП для «Небесна Криниця». Роль – програміст 1С, консультант.

Іванова Анна
Middle business analyst, Middle programmer 1C
Стаж роботи: з 2017 року
Особисті якості
- Комунікабельність, здатність приймати рішення і відстоювати свою точку зору;
- Відповідальність, наполегливість у вирішенні завдань;
- Вміння працювати в команді;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації;
- Прагнення вдосконалювати і розширювати свої знання;
- Аналітичні здібності.
Ганні подобається можливість розвитку і радує отримання нових знань в компанії. У вільний від роботи час вона багато читає, займається танцями, рукоділлям, розводить кактуси, захоплюється музикою, грає на фортепіано. Також цікавиться останніми досягненнями в галузі науки і космосу.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Управлінський облік
- Торгівля і склад
- Бюджетування і казначейство
- Управління поставками і запасами
- Управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками
Компетенції бізнес-аналітика
- проведення консалтингових робіт,
- обстеження бізнес-процесів,
- виявлення вузьких місць обліку, підготовка проектних документів (звіт про обстеження, рекомендації з
- побудови архітектури рішення і опис інформаційних потоків),
- оптимізація та проектування бізнес-процесів,
- постановка обліку з нуля,
- складання функціональних технічних завдань по ГОСТ, пояснювальних записок до Техноробочі проекти,
- посібників користувача та адміністратора.
Компетенції розробника:
- програмування, впровадження та супровід конфігурацій 1С 8.2, 8.3,
- досвід роботи з звичайними і керованими формами
- побудова архітектури і розробка прикладних рішень з «нуля» на платформі 1С,
- інтеграція 1С із зовнішніми системами (написання правил обміну), консультаційно-технічна підтримка користувачів.
Знання конфігурацій
- 1С: Документообіг КОРП
- 1С: Управління торгівлею
- 1С: ERP Управління підприємством 2
- 1С: Бухгалтерія підприємства
- 1С: Зарплата і управління персоналом
Останні великі проекти
- Впровадження підсистем СМЯ і управління завданнями системи 1С: Документообіг КОРП в компанії «Євроголд».
- Впровадження системи управлінського обліку, бюджетування і казначейства в компанії ТОВ Системотехніка на базі 1С: ERP
- Впровадження 1С: ЗУП ПАТ «Насосенергомаш», що входить до групи компаній ГМС.
- Впровадження системи ТОіР в агрохолдингу «МХП»

Григоренко Олександр
Programmer 1C, Junior Full-stack developer
Стаж роботи: з 2017 року
Особисті якості
- Цілеспрямованість;
- Відповідальність;
- Вміння працювати в команді;
- Стресостійкість;
- Здатність до навчання.
Сашу в роботі залучають різноманітні завдання, цікаві проекти і звичайно ж чуйний і приємний колектив. У вільний від роботи час він віддає перевагу активному відпочинку на природі, типу поїздок на велосипеді та бігу. Любить відвідувати цікаві заходи, влаштовувати посиденьки з друзями, грати в комп’ютерні ігри і обговорювати новини автомобільного світу.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Веб розробка
- Мобільна розробка
- Розробка десктопних додатків
- Реінжиніринг бізнес-процесів
Компетенції розробника:
- Програмування конфігурацій 1С 8.2, 8.3.
- Розробка Android додатків на мові програмування Java.
- Досвід ництва веб-додатків на ООП.
- Робота з фреймворками Laravel, Vue.js.
- Робота з базами даних SQL.
- Знання патернів проектування.
Знання технологій і мов програмування
- PHP 7.0 (Laravel)
- JavaScript (Vue.js.)
- CSS3
- HTML5
- C / C ++
- C #
- Java
- MySQL, MSSQL, SQLite
Останні великі проекти
- Супровід і доопрацювання 1С 3 для ПАТ “Насосенергомаш”
- Система планування і управління виробництвом філії «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика»

Полянська Тетяна
Middle business analyst
Стаж роботи: з 1989 року
Особисті якості
- Пунктуальність;
- Комунікабельність;
- Відповідальність;
- Вміння працювати в команді;
- Орієнтація на результат.
Тетяну в роботі приваблює постійне застосування аналітичного мислення. Вважає, що на посаді бізнес-аналітика їй допомагає освіту, великий досвід роботи в даній сфері і працьовитість. У вільний від роботи час вона вважає за краще проводити час з сім’єю. Захоплюється в’язанням, бігом, також почала розводити троянди з красивими французькими назвами.
Професійні знання
- Основи мов програмування: Shell, C ++, C #, Delphi, SQL, AutoLISP
- Способи програмування: AllFusion Process Modeler; Mathcad
- Основи способів розробки: проектування баз даних MS Server, СУБД Oracle; технологія ASP.NET (створення веб – додатків).
- Знання стандартів управління проектами: Jira
- Вища математика, основи теорії прогнозування соціально-економічних процесів, основи теорії моделювання та оптимізації економічних систем. Репетитор з математики (шкільна програма, підготовка до ЗНО).
Курси / тренінги
- «Системне адміністрування СКБД Oracle 9i» (Навчальний центр фірми «Софт – Тронік») 2005р.,
- «АС електронного документообігу Megapolis» 2010р. (Вільне володіння користувач на рівні керівника),
- «Ділова українська мова» 2014 р
- «Англійська мова. Технічний переклад »2014 р
- Курси підвищення кваліфікації «Охорона праці для керівників» 2014 р., м. Запоріжжя

Коваленко Ірина
Senior business analyst
Стаж роботи: з 1994 року
Особисті якості
- Досвід організаційно-комунікативної діяльності;
- Відповідальний, вміння знайти вихід зі складної ситуації;
- Вміння працювати в команді;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації.
У вільний від роботи час Ірина вважає за краще проводити час з сім’єю, відпочивати на природі біля багаття з наметами. Захоплюється рукоділлям (в’язання, вишивка, плетіння).
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- контрактно – договірної облік
- управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками
- нормативно – довідкова інформація
- технічна підготовка виробництва
- планування потреб ресурсів
- управління цінами матеріальних ресурсів
- управління поставками і запасами
- управління виробничими замовленнями
Компетенції бізнес-аналітика
- проведення консалтингових робіт,
- обстеження бізнес-процесів,
- виявлення вузьких місць обліку, підготовка проектних документів (звіт про обстеження, рекомендації з побудови архітектури рішення і опис інформаційних потоків),
- оптимізація та проектування бізнес-процесів,
- проектування баз даних,
- групове та індивідуальне навчання користувачів,
- складання функціональних технічних завдань по ГОСТ, пояснювальних записок до Техноробочі проекти, посібників користувача та адміністратора.
Знання облікових систем:
- Infor LN ERP
- SAP ERP
- IT – Підприємство
- InterMech: модулі проектування Search, Techcard
Останні великі проекти:
Компанія ПАТ СНВО:
- Розробка системи «Контрактно – договірної облік». Роль – розробник
- Розробка і впровадження нормативно – довідкової інформації на базі системи xPlan. Роль – розробник, консультант
- Формування та ведення «Довідника цін товаро – матеріальних цінностей». Роль – розробник
- Супровід системи технічної підготовки виробництва «Контекст +». Роль – консультант.
- Розробка системи обміну даними із системи SAP ERP в систему xPlan. Роль – розробник
- Розробка системи «Розрахунок завантаження потужностей» на базі системи xPlan. Роль – розробник
- Розробка системи «Формування та облік інвестиційних замовлень і замовлень на ремонт і техобслуговування обладнання» на базі системи xPlan. Роль – розробник
- Впровадження і супровід обліку виробничих замовлень на базі SAP ERP. Роль – консультант
АТ «Сумський завод« Насосенергомаш »:
- Участь в проекті по автоматизації обліку в Infor LN. Роль – консультант.

Івах Сергій
Senior business analyst
Стаж роботи: з 2002 року
Особисті якості
- Досвід роботи бухгалтером на великих промислових підприємствах;
- Комбінація знань бухгалтерського обліку і специфіки ERP систем;
- Вміння працювати в команді;
- Уміння аналізувати інформацію і знаходити оптимальні алгоритми реалізації.
На своїй посаді в компанії Сергію подобається працювати на результат і обмінюватися досвідом. У роботі йому допомагає кроссфункціональность, командний підхід і потреба професійного вдосконалення. У неробочий час Сергій воліє подорожувати, читати і проводити час з сім’єю. Любить піші та велопрогулянки, періодично бере участь в запливах на байдарках.
Професійні навички
Знання прикладних областей:
- Бухгалтерський і податковий облік
- МСФЗ
- Управлінський облік
- Торгівля і склад
- Керування виробництвом
- Управління поставками і запасами
Компетенції бізнес-аналітика
- проведення консалтингових робіт,
- обстеження бізнес-процесів,
- виявлення вузьких місць обліку, підготовка проектних документів (звіт про обстеження і опис інформаційних потоків),
- оптимізація та проектування бізнес-процесів,
- постановка обліку з нуля,
- складання функціональних технічних завдань.
Знання конфігурацій:
- SAP (FI, M)
- 1С: ERP Управління підприємством 2
- 1С: Управління виробничим підприємством 1.3
- 1С: Бухгалтерія підприємства
- 1С: Управління торгівлею
- BAS: Бухгалтерія ПРОФ, КОРП
- BAS: Комплексне управління підприємством
- BAS: ERP
- BAS: Бухгалтерія ПРОФ, КОРП
- BAS: Комплексне управління підприємством
- BAS: ERP
- BAS: Документообіг
- BAS: Управління холдингом
- BAS: Управління торгівлею
- BAS: Роздрібна торгівля
Останні великі проекти:
- СПП і ОУП “APS-Підприємство” для агрохолдингу Миронівський хлібопродукт. Впровадження системи прогнозування, планування, диспетчеризація виробництва м’ясопереробного комплексу холдингу. Роль – бізнес аналітик.
- Участь в проекті з адаптації 1С УПП при переході на облік за МСФЗ для КБ «Луч» ДП «Укроборонпром». Роль – консультант. Адаптація за напрямками:
– Автоматизація обліку основних засобів і розрахунок амортизації;
– Облік дебіторської та кредиторської заборгованості;
– Дисконтування довгострокової заборгованості;
– Розрахунок і облік резерву знецінення запасів;
– Облік резерву очікуваних кредитних збитків.
- Участь в проекті по впровадженню BAS: Комплексне управління підприємством для ТОВ «Ореховсельмаш» (машинобудування). Роль – консультант, бізнес-аналітик. Розробка методології автоматичного нарахування бонусних виплат, заснована на показниках діяльності компанії.
- Участь в проекті по впровадженню BAS: ERP для ТОВ «ВТП« Тритон »(харчова промисловість). Роль – консультант, бізнес-аналітик. Проведення експрес діагностики бізнес-процесів, передпроектну обстеження, участь у підготовці звіту про обстеження і розробка рекомендацій щодо впровадження
- Участь в проекті по налаштуванню і доопрацювання BAS: ERP для ТОВ «Скандітекс» (легка промисловість). Роль – консультант, бізнес-аналітик. Проведення експрес діагностики бізнес-процесів обліку витрат на виробництво і формування собівартості продукції власного виробництва та на давальницьких схемах, розробка рекомендацій щодо внесення змін.
- Монтажно-налагоджувальне управління ВАТ “Укрнафта”:
- На посаді головного бухгалтера керував постановкою обліку і впровадження 1с Підприємство 7.7
- ПрАТ “Якобз Дау Егбертс Україна”: Участь в проекті запуску SAP модуля FI облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, мастердата.
- ПрАТ “Монделіс Україна”. Роль Супервайзер Головною книги в SAP модулі FI (контроль якості ведення бухгалтерського обліку, формування фінансових результатів, контроль закриття періодів, контроль імпорту фінансових даних з інших модулів ML, HANA, SLAN.