«Управління торгівлею для України» – це сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Він дає можливість в комплексі автоматизувати завдання оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій. Все це дає можливість забезпечити високу ефективність роботи персоналу та управління сучасним торговим підприємством.

Загальна характеристика "Управління торгівлею для України 8"

«Управління торгівлею для України», дозволяє автоматизувати наступні процеси торговельної діяльності:

У прикладному рішенні «Управління торгівлею для України» приділений максимум уваги тому, щоб забезпечити продуктивність роботи. Широкі можливості підготовки всіх необхідних документів, управління рухом товарів і ціноутворенням, прийому замовлень і контролю їх виконання, оптимізації складських запасів, аналізу товарообігу, планування закупівель і поставок дозволяють вести весь облік в одній програмі. «Управління торгівлею 8» дозволить створити в компанії єдиний інформаційний простір, організувати чітку взаємодію підрозділів, допоможе співробітникам працювати єдиною командою.

Важливо звернути увагу на те, що розробник ПП робить все можливе щоб зробити використання своїх продуктів найбільш ефективними і зручними. Тому всі користувачі «Управління торгівлею для України» мають можливість замовити сервіс інформаційної технічної підтримки (ІТС), яка передбачає надання комплексної підтримки і дає можливість завантажити оновлення і нові релізи.

Можливості

  • Управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю)
  • Управління поставками
  • Планування продажів і закупівель
  • Управління складськими запасами
  • Управління замовленнями покупців
  • Управління відносинами з клієнтами
  • Аналіз товарообігу підприємства
  • Аналіз цін і управління цінової політики
  • Моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності

Переваги

Відділ продажу

Менеджери з продажу

  • Планують продаж своїм клієнтам / товарним групам на підставі статистики продажів за попередні періоди
  • Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментируют клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше)
  • Фіксують контакти і передпродажні переговори
  • Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки)
  • Узгоджують виконання замовлень з відділом закупівель
  • Контролюють надходження товарів під замовлення покупців
  • Аналізують оплати і стан взаєморозрахунків за своїм клієнтам
  • Ініціюють відвантаження

Керівник відділу

  • Аналізує план / факт продажу і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (по підрозділах, відповідальним менеджерам, товарних групах, постачальникам і т.д.)
  • Аналізує контакти клієнтів
  • Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше)
  • Аналізує стан замовлень і взаєморозрахунків
  • Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів / товарних груп

Відділ маркетингу

  • Можливість реалізації цінової політики: формування ціни і знижки, контроль дотримання цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів
  • Управління відносинами з покупцями
  • Сегментація

Відділ закупівель

Менеджери із закупівель

  • Моніторять потреби відділу продажів в товарах, які закуповуються (який необхідний товар і коли)
  • Ведуть і контролюють оборотність товарів
  • Аналізують попит на товари: які позиції користуються підвищеним попитом або навпаки є неходовими
  • Планують закупівлі (ранжуючи їх по товарних групах або постачальникам), для забезпечення не затовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами точно в строк
  • Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови по ціні, наявності і доставки
  • Фіксують заяви на витрачання грошових коштів

Керівник відділу закупівель

  • Контролює менеджерів із закупівель
  • Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу по закупкам
  • Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов’язань за термінами поставки, за кількістю поставлених, в рамках договорів, товарів або матеріалів

Складський відділ

Співробітники складського відділу

  • Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).

Керівник складського відділу

  • Контролює рух по складу в оперативному торговому календарі
  • Контролює фактичні руху по складу
  • Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожну з розбіжностей
  • Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів

Відділ бухгалтерії

  • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формує бухгалтерські проводки
    Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію по парафіях товарів, менеджери з продажу – видаткові накладні, комірники – інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і накладними, а випущену продукцію – документами та звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, і затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку
  • Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів
  • Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок по рахунках, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку і т.д.
  • Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова по рахунку і ін.) Відразу видно суму по конкретної витраті бухгалтерського обліку, суму по цій же витраті видно і по податковому обліку. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто

Керівник підприємства

  • Має можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівнику», при чому, він бачить цю інформацію незалежно від того, чи знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа по електронній пошті
  • Керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість по цих товарів, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах
  • Можливість контролювати роботу менеджерів по ряду показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більше або менше дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як вміє працювати з заборгованостями