«Бухгалтерія 8 для України» – це готове рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю, надання послуг, виробництво і т.д. Також, завдяки підтримці різних систем оподаткування, за допомогою «Бухгалтерія 8» вести облік можуть і приватні підприємці, які використовують спрощену або загальну систему оподаткування.

Конфігурація розроблена на сучасному інтерфейсі “Таксі”, можлива робота через Web-Інтерфейс.

«Бухгалтерія для України» повністю відповідає всім законодавчим вимогам України по веденню бухгалтерського та податкового обліку.

Функціональні можливості «Бухгалтерія для України 2.0»

  • Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі
  • Ведення обліку для організацій, які використовують різні системи оподаткування (Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок)
  • Облік матеріально-виробничих запасів
  • Складський облік
  • Облік торгових операцій
  • Облік операцій з тарою
  • Облік банківських і касових операцій
  • Облік розрахунків з контрагентами
  • Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів
  • Облік основного і допоміжного виробництва
  • Облік напівфабрикатів
  • Облік непрямих витрат
  • Облік ПДВ
  • NEW! Спрощений і повний кадровий облік, розрахунок заробітної плати. Розширено можливості обліку робочого часу. Існує можливість введення кількох виробничих календарів, основного графіка роботи, використання спрощеного режиму обліку нарахувань. Перехід до ведення повного обліку можна здійснити в будь-який момент без необхідності конвертації даних. Формування проводок по нарахуванню заробітної плати можливо в двох режимах – безпосередньо в документі нарахування (при його проведенні), або окремим документом “Відображення зарплати в бухгалтерському обліку” в кінці періоду. Облік за розрахунками з персоналом на субрахунках рахунку 66 “Розрахунки за виплатами працівникам” можна вести, як по кожному працівнику окремо, так і в цілому по всьому персоналу.
  • Податковий облік з податку на прибуток
  • Спрощена система оподаткування
  • Автоматизовані регламентні операції, виконані по закінченню місяця, в тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів та інші
  • Повний набір стандартних бухгалтерських звітів (оборотно-сальдові відомості, шахова відомість, головна книга та ін.)
  • Автоматизовані формування і здача регламентованої звітності за допомогою «Звіт»
  • Синхронізація даних з конфігураціями «Управління торгівлею 3», «Зарплата і управління персоналом»

Комфортна робота користувача

Інтерфейс «Таксі»

  • Новий дизайн меню функцій підвищує наочність сприйняття
  • Можливість «конструювати» робоче місце
  • «Історія відкриттів»: записи по датах, зручний пошук в історії

«Вибране»

  • Дані, команди, документи можна позначити як вибраний в «один клік»: з форми, меню функцій, діалогу, історії
  • Пошук в обраному
  • Можливість перейменування елементів вибраного
  • Управління повнотекстових пошуком

Робота через Web-интерфейс

Переваги використання «Бухгалтерія для України 2.0»

Керівник підприємства

За допомогою закладки «Керівнику», управлінець може сам дивитися і користуватися інструментом звітності в «Бухгалтерія». В даному розділі зібрані звіти, найбільш затребувані керівником у вигляді таблиць і діаграм.

Менеджери з продажу

В даній програмі, ефективно працюють менеджери, виписують рахунки (документ «Рахунок на оплату покупцеві»), аналізують залишки на складах без прив’язки до рахунків обліку (звіт «Залишки по складу»), відстежують оплати (звіти «Заборгованість покупців за договорами», « Заборгованість покупців по рядках боргу »,« Заборгованість постачальників за договорами »,« Заборгованість постачальників за термінами боргу »та ін).

Адміністратори

  • Налаштування «видів контактної інформації»
  • Можливість розширення переліку інформації за допомогою додаткових властивостей (реквізитів і відомостей).
  • Пошук і усунення дублів
  • Дата заборони зміни даних
  • Створення резервних копій та відновлення
  • Версіонування
  • Зручні звіти для адміністратора: активність користувачів, аналіз активності користувачів, контроль журналу реєстрації, тривалість роботи регламентованих завдань.

Відділ бухгалтерії

Бухгалтер по банку

Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формує бухгалтерські проводки.

Бухгалтер по основним засобам

  • Веде чіткий облік усіх основних засобів, що знаходяться на балансі підприємства і виконує операції з ОЗ, регламентовані законом: облік надходження нових ОЗ, введення в експлуатацію, знос, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, приймає з ремонту, фіксація виконаних ремонтів або модернізації ОЗ, фіксація передачі та продажу ОЗ і т.д .;
  • Кожна подія, що стосується ОЗ, відбивається у відповідній друкованій формі, затвердженої українським законодавством;
  • Картки ОЗ формуються автоматично.

Бухгалтер / розраховувач по ЗП

Автоматично формуються форми регламентованої звітності, такі як «Форма-1ДФ», декларація з податку на доходи фізичних осіб, звіти по єдиному соціальному податку, а також статистичні звіти з праці.

Для відділу бухгалтерії в цілому

  • Програма має робочий стіл з закладками, на якому, по кожній ділянці, намальована схема введення первинних документів. Таким чином, програма сама веде бухгалтера до формування правильної регламентованої звітності за певний період;
  • Автоматичне формування звітності (звіт по руху грошових коштів, звіт за обсягами продажів, звіт про дебіторсько-кредиторської заборгованості) для керівника підприємства. Ця функція дозволяє відмовитися від кропіткої роботи по рахунках.

Головний бухгалтер

Автоматичне формування і заповнення повного набору стандартно-регламентованої звітності – бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларація про прибуток, звіти за єдиним податком, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Звіт» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом і відправляти їх в електронному вигляді в необхідні органи.