Проблема
Нещодавно отримали цікаве прохання про допомогу від клієнтів. У них є тільки облікова система 1С і необхідно було зробити веб-портал, де розміщувалася б (зі слів замовника) «величезна помітна кнопка, щоб клієнти робили замовлення самі». До звернення до нас їх менеджери збирали ці дані в купу самостійно. Вони витрачали багато часу спочатку на структурування та узгодження деталей отриманих замовлень на пошті, а потім і на саме заповнення картки замовлення в базі 1С. До речі, далі на виправлення можливих помилок, допущених в замовленнях через людський фактор, витрачалося теж багато сил і нервів менеджерів. В цілому ніхто не любить ірраціонально використовувати свій час, особливо великі підприємства, тому ми їм допомогли автоматизувати дуже важливий бізнес-процес – продажі.
Рішення
Ми розробили для них зручний Портал продажів і налаштували процес обміну даними між системами порталу та 1С згідно з регламентом обміну, створили особистий кабінет користувача, де їх клієнти тепер можуть робити наступне:
- самостійно формувати замовлення
- отримувати оперативну інформацію про договори, статуси замовлень, відправки, оплати
- переглядати карту замовлення
- виконувати пошук документів з використанням фільтрів
- вести переписку з менеджером в разі виникнення додаткових питань
- отримувати повідомлення про зміну статусів замовлень
Тепер вся необхідна інформація для менеджерів і замовників зручно знаходиться в одному місці – на Порталі продажів!
Процес замовлення для клієнтів став більш прозорим. Вони тепер можуть переглянути самостійно залишок за своїм договором, каталог товарів, статуси своїх замовлень. Все, що необхідно для комфортного обслуговування – якісний і продуманий сервіс! Саме це завдання ми і виконали. Тим самим ми також полегшили роботу і менеджерам компанії.
Детальніше про нашу розробку можна прочитати тут.