Ми надаємо корпоративну техпідтримку продуктів 1С, BAS, APS, механізмів інтеграції та інших систем для великих підприємств в частині вирішення різних консультаційних питань, оновлень і доопрацювань
Ми надаємо трирівневу підтримку. Вона передбачає собою процес класифікації отриманих заявок залежно від типу звернення. Це можуть бути консалтингові послуги та консультаційно – технічна підтримка, доопрацювання під специфіку бізнесу Замовника, послідовний розвиток і оновлення конфігурацій, відповідно заявка може оперативно передаватися консультанту, методологу або програмісту.
Роботи виконують висококваліфіковані сертифіковані фахівці, які закріплюються за Замовником на весь період обслуговування.
Технічна підтримка користувачів здійснюється відповідно до встановленого рівнем обслуговування (SLA)
Ми реагуємо на Ваші запити в режимі «реального часу» і виконуємо завдання в узгоджені з Вами терміни. Чи готові працювати за індивідуальними графіками!
Детальніше можно дізнатися тут.
Телефонуйте 24/7!
+38 (050) 407-23-68
Або залишіть заявку на підтримку нижче!