Проблема
Нещодавно отримали цікаве прохання про допомогу від клієнтів. У них є тільки облікова система 1С і необхідно було зробити веб-портал, де розміщувалася б (зі слів замовника) «величезна помітна кнопка, щоб клієнти робили замовлення самі». До звернення до нас їх менеджери збирали ці дані в купу самостійно. Вони витрачали багато часу спочатку на структурування та узгодження деталей отриманих замовлень на пошті, а потім і на саме заповнення картки замовлення в базі 1С. До речі, далі на виправлення можливих помилок, допущених в замовленнях через людський фактор, витрачалося теж багато сил і нервів менеджерів. В цілому ніхто не любить ірраціонально використовувати свій час, особливо великі підприємства, тому ми їм допомогли автоматизувати дуже важливий бізнес-процес – продажі.
Рішення
Ми розробили для них зручний Портал продажів і налаштували процес обміну даними між системами порталу та 1С згідно з регламентом обміну, створили особистий кабінет користувача, де їх клієнти тепер можуть робити наступне:
- самостійно формувати замовлення
- отримувати оперативну інформацію про договори, статуси замовлень, відправки, оплати
- переглядати карту замовлення
- виконувати пошук документів з використанням фільтрів
- вести переписку з менеджером в разі виникнення додаткових питань
- отримувати повідомлення про зміну статусів замовлень
Тепер вся необхідна інформація для менеджерів і замовників зручно знаходиться в одному місці – на Порталі продажів!
Процес замовлення для клієнтів став більш прозорим. Вони тепер можуть переглянути самостійно залишок за своїм договором, каталог товарів, статуси своїх замовлень. Все, що необхідно для комфортного обслуговування – якісний і продуманий сервіс! Саме це завдання ми і виконали. Тим самим ми також полегшили роботу і менеджерам компанії.
Головне меню порталу після проходження форми авторизації виглядає наступним чином:
Тут можна переглянути профіль користувача, чат з менеджером, повідомлення, кошик, платежі, договори, а також перезапустити систему Порталу продажів і оновити інформацію в поле документів.
У каталозі відображається список товарів, доступних до замовлення:
Для оформлення замовлення необхідно вказати:
- Тип доставки
- Тип контейнера
- Бажану дату поставки
- Адреса доставки
- Коментар
Готовый заказ в корзине выглядит, как на рисунке ниже.
Інформація за договорами між постачальником і замовником формується менеджером в системі 1С. Далі переглянути актуальні договори можна в меню «Договори»:
За кожним договором можна переглянути наступну інформацію:
- Найменування договору
- Тип договору
- Дата початку / закінчення дії договору
- Допустима сума заборгованості
- Статус активності
- Історія замовлень
- Історія платежів за договором
Перегляд історії формування та виконання замовлень на поставку і доставку продукції відбувається в меню «Замовлення»
По кожному замовленню можна переглянути наступну інформацію:
- № замовлення
- Дата замовлення
- Тип замовлення
- Сума
- Дата доставки
- Тип доставки
- Тип контейнера
- Коментар
- Планова доставка, ПІБ водія
- Статус замовлення
Також в даному порталі є можливість створити звернення до менеджера для вирішення питань, які виникають в процесі виконання взаємних обов’язків і переглянути історію листувань.
Меню «Сповіщеннях» призначене для попереджень, наприклад, про зміну статусів замовлень. При відкритті непрочитаних повідомлень відкривається вікно, де колірний індикатор відповідає його статусу: червоний – важливий, зелений – звичайний, синій – низький.