Проблема

Нещодавно отримали цікаве прохання про допомогу від клієнтів. У них є тільки облікова система 1С і необхідно було зробити веб-портал, де розміщувалася б (зі слів замовника) «величезна помітна кнопка, щоб клієнти робили замовлення самі». До звернення до нас їх менеджери збирали ці дані в купу самостійно. Вони витрачали багато часу спочатку на структурування та узгодження деталей отриманих замовлень на пошті, а потім і на саме заповнення картки замовлення в базі 1С. До речі, далі на виправлення можливих помилок, допущених в замовленнях через людський фактор, витрачалося теж багато сил і нервів менеджерів. В цілому ніхто не любить ірраціонально використовувати свій час, особливо великі підприємства, тому ми їм допомогли автоматизувати дуже важливий бізнес-процес – продажі.

Рішення

Ми розробили для них зручний Портал продажів і налаштували процес обміну даними між системами порталу та 1С згідно з регламентом обміну, створили особистий кабінет користувача, де їх клієнти тепер можуть робити наступне:

  • самостійно формувати замовлення
  • отримувати оперативну інформацію про договори, статуси замовлень, відправки, оплати
  • переглядати карту замовлення
  • виконувати пошук документів з використанням фільтрів
  • вести переписку з менеджером в разі виникнення додаткових питань
  • отримувати повідомлення про зміну статусів замовлень

Тепер вся необхідна інформація для менеджерів і замовників зручно знаходиться в одному місці – на Порталі продажів!

Процес замовлення для клієнтів став більш прозорим. Вони тепер можуть переглянути самостійно залишок за своїм договором, каталог товарів, статуси своїх замовлень. Все, що необхідно для комфортного обслуговування – якісний і продуманий сервіс! Саме це завдання ми і виконали. Тим самим ми також полегшили роботу і менеджерам компанії.

Головне меню порталу після проходження форми авторизації виглядає наступним чином:

Тут можна переглянути профіль користувача, чат з менеджером, повідомлення, кошик, платежі, договори, а також перезапустити систему Порталу продажів і оновити інформацію в поле документів.

У каталозі відображається список товарів, доступних до замовлення:

Для оформлення замовлення необхідно вказати:

  • Тип доставки
  • Тип контейнера
  • Бажану дату поставки
  • Адреса доставки
  • Коментар

Готовый заказ в корзине выглядит, как на рисунке ниже.

Інформація за договорами між постачальником і замовником формується менеджером в системі 1С. Далі переглянути актуальні договори можна в меню «Договори»:

За кожним договором можна переглянути наступну інформацію:

  • Найменування договору
  • Тип договору
  • Дата початку / закінчення дії договору
  • Допустима сума заборгованості
  • Статус активності
  • Історія замовлень
  • Історія платежів за договором

Перегляд історії формування та виконання замовлень на поставку і доставку продукції відбувається в меню «Замовлення»

По кожному замовленню можна переглянути наступну інформацію:

  • № замовлення
  • Дата замовлення
  • Тип замовлення
  • Сума
  • Дата доставки
  • Тип доставки
  • Тип контейнера
  • Коментар
  • Планова доставка, ПІБ водія
  • Статус замовлення

Також в даному порталі є можливість створити звернення до менеджера для вирішення питань, які виникають в процесі виконання взаємних обов’язків і переглянути історію листувань.

Меню «Сповіщеннях» призначене для попереджень, наприклад, про зміну статусів замовлень. При відкритті непрочитаних повідомлень відкривається вікно, де колірний індикатор відповідає його статусу: червоний – важливий, зелений – звичайний, синій – низький.

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Scroll Up