
Ми надаємо корпоративну техпідтримку продуктів BAS, APS, механізмів інтеграції та інших систем для великих підприємств в частині вирішення різних консультаційних питань, оновлень і доопрацювань
Телефонуйте 24/7!
+38 (050) 407-23-68
Або залишіть заявку на підтримку нижче!
NON STOP

Ми надаємо трирівневу підтримку. Вона передбачає собою процес класифікації отриманих заявок залежно від типу звернення. Це можуть бути консалтингові послуги та консультаційно – технічна підтримка, доопрацювання під специфіку бізнесу Замовника, послідовний розвиток і оновлення конфігурацій, відповідно заявка може оперативно передаватися консультанту, методологу або програмісту.
Роботи виконують висококваліфіковані сертифіковані фахівці, які закріплюються за Замовником на весь період обслуговування.
Технічна підтримка користувачів здійснюється відповідно до встановленого рівнем обслуговування (SLA)
Ми реагуємо на Ваші запити в режимі «реального часу» і виконуємо завдання в узгоджені з Вами терміни. Чи готові працювати за індивідуальними графіками!
Перелік рішень, які ми обслуговуємо:
Продукти BAS: BAS Документообіг, BAS ERP, BAS Управління холдингом, BAS Управління торгівлею, BAS Бухгалтерія, BAS Роздрібна торгівля, BAS Комплексне управління підприємством.
Продукти APS: APS Інструментарій, APS Архів, APS Документообіг, APS Управління проектами, APS Технічна підготовка, APS Управління виробництвом, APS інфосфері, APS Запуск КД у виробництво.
Опис послуг, які ми надаємо в рамках ТП
Супровід: профілактичне обстеження працездатності ПП, установка оновлень релізів виконуваних модулів ПП, установка оновлень типових конфігурацій для базових версій ПП, установка оновлень форм регламентованої звітності, тестування і виправлення помилок в ПП, налаштування інтерфейсів і прав доступу користувачів, консультації співробітників Замовника по експлуатації ПП на робочих місцях з використанням дистанційного доступу, по телефону, внесення змін в екранні і друковані форми існуючих документів і звітів, які не зачіпають основні алгоритми роботи документів, розробка під специфіку бізнесу Замовника.
Щомісячні регламентні роботи:
тестування і виправлення помилок в базі даних, реіндексація, створення архівної копії бази даних; видалення позначених об’єктів і д.р.