“BAS ERP” – інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств з урахуванням кращих світових і вітчизняних практик автоматизації великого і середнього бізнесу.
BAS ERP – нове покоління системи управління підприємством ERP-класу.
Враховує досвід, накопичений при впровадженні та використанні цієї системи в масштабних проектах, які налічують сотні і тисячі робочих місць. Особливу увагу при розробці було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним багатопередільним виробництвом.
Вартість рішення
Вартість базової поставки продукту
Найменування продукту |
Ціна, грн. |
---|---|
BAS ERP |
180000 |
BAS ERP. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій | 54000 |
Конкурентні переваги
- Широкі функціональні можливості на рівні ERP-систем міжнародного класу
- Підтримка роботи через Інтернет, в тому числі “хмарні” технології і робота на мобільних пристроях
- Велика кількість спеціалізованих рішень, які розширюють можливості системи (PDM, EAM, PMO, ITIL, CRM, MDM, WMS, TMS, BSC, ECM, CPM, ESB, GIS та ін.)
- Підходить для будь-якої галузі
- Широка мережа партнерів з багаторічним досвідом впровадження ERP-систем
- Багатоплатформність, гнучкість і підтримка відкритого ПЗ
- Невисока вартість володіння і можливість отримання істотного економічного ефекту з ростом продуктивності праці і швидким поверненням інвестицій
Функціональні можливості
Моніторинг і аналіз показників
Функціональні можливості
- Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
- Реалізація принципу контролю “День – Тиждень – Місяць”
- Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
- Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
- Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності
- Різноманіття графічних форм аналітичних звітів
- Розсилка інформації про показники підприємства на електронну пошту користувачів
- Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон)
Можливості для керівників компанії
- оперативно оцінювати ключові показники діяльності, “охопити весь бізнес одним поглядом”
- своєчасно виявляти відхилення від плану, негативну динаміку, точки зростання
- розшифровувати показники з деталізацією до окремих господарських операцій
- забезпечувати єдиний підхід до оцінки фінансових результатів фактичної діяльності підприємства (“погляд у минуле”) та аналізу
- ефективно приймати рішення на підставі запланованих даних (“оцінка майбутнього”)
Управління виробництвом, оптимізація планування
Функціональні можливості
- Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації)
- Візуалізація структури виробів
- Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти)
- Інтервальне планування і “Барабан – Буфер – Мотузка”
- Параметричне забезпечення потреби в номенклатурі
- Три рівня планування виробництвом, консолідація потреб в продукції, головний і локальний диспетчер
- Планування по “вузьким” місцях виробництва
- Поопераційне планування MES / APS
- Прогнозування ходу виробничого процесу
- Управління пріоритетом замовлень на виробництво
- Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу
- Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях
- Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами
- Облік часу транспортування і простеження ТМЦ
- Гнучке перепланування
- Розширений облік вироблення співробітників
Управління виробничими процесами в підрозділах, що використовують поопераційну методику планування (MES / APS), дозволяє вирішувати наступні завдання:
- сценарне моделювання при плануванні на цеховому рівні
- багатокритеріальна оптимізація розкладу виробництва
- врахування особливостей і обмежень технології виробництва
- отримання оперативної інформації про хід виробничого процесу
Можливості для керівників виробництва і фахівців з управління виробничими процесами
- мінімізація залежності якості планування від точності нормативних даних
- розподіл відповідальності, два рівня управління виробництвом: рівень диспетчера-логіста підприємства і локальний (цеховий) рівень управління
- точність в обліку: уточнення пооперационного складу робіт і витрат матеріалів на кожну партію запуску;
- зведення до мінімуму потреби в переплануванні
- розроблення “семафорної системи” оповіщення для контролю ходу виробничого процесу по етапах (міжцехових переділів), реалізація механізму диспетчеризації
- спрогнозування заздалегідь керівником виробництва негативного розвитку ситуації по ходу виробничого процесу щодо планових термінів
Управління витратами і розрахунок собівартості
Функціональні можливості
- Дозволяє організувати контроль за матеріальними потоками і споживанням ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства
- Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку
- Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі
- Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві
- Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах
- Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів
- Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
- Надання даних про структуру собівартості випуску
- Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу
Можливості для керівників фінансових служб і фахівців з розрахунку собівартості
- розрахування собівартості, яка може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу
- попередня сумова оцінка собівартості випуску протягом звітного періоду
- різні способи розподілу витрат
Управління фінансами
Функціональні можливості
- облік кредитів, депозитів і позик
- еквайринг (платіжні картки)
- гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
- аналітична звітність по руху грошових коштів
- відкладене відображення проводок в обліку
- прив’язка проводок до документів без трансформації
- створення документів за типовими операціями
- аудит даних
- реєстрація нефінансових показників
- генератор фінансових звітів
- методична модель, яка представлена та налаштована: план рахунків, шаблони проводок, фінансові звіти за МСФЗ
- акти господарської діяльності фіксуються документами оперативного обліку, в фінансовому обліку формуються проводки як за принципами національних стандартів, так і по МСФО, відсутнє подвійне введення даних
- формування статей звітності по МСФО способом трансформації проводок, зроблених за принципами національних стандартів бухобліку
Можливості для керівників і фахівців фінансових служб
- ефективний фінансовий аналіз діяльності підприємства
- економічно обгрунтоване управління розвитком бізнесу
- оптимізація напрямків діяльності
- облік фінансових результатів в розрізі напрямів діяльності підприємства
Бюджетування
Функціональні можливості
- налаштування видів бюджетів і розширеної аналітики
- моделювання сценаріїв
- управління бюджетним процесом
- підтримка декількох валют
- табличні форми введення і коригування
- економічний прогноз
- аналіз досягнення планових показників
- складання зведеної звітності за результатами моніторингу
- розширений фінансовий аналіз
Можливості для керівників і фахівців, що займаються бюджетуванням
- ефективні інструменти для управління процесом бюджетування
- контроль якості інформації за допомогою розшифровки до вихідних даних розрахунків
- управління коригуваннями бюджету – в системі зберігається історія змін значень бюджетних статей
- зручний розрахунок планових показників у формі редагування бюджету – допускає використання розрахунків за формулою
- для кожного показника одночасно від декількох джерел даних
- опція версіонування для примірників бюджетів дозволяє проводити аналіз і порівняння версій
Регламентований облік, МСФО
Функціональні можливості
- Зручний функціонал для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організації відповідно до чинного національного законодавства
- Підтримка бухгалтерських і податкових обліків діяльності організацій з відокремленими підрозділами, як виділеними, так і не виділеними на окремий баланс
- Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку і віддзеркаленню даних в звітності
- Відправка звітності через Інтернет
Можливості для керівників і фахівців служб бухгалтерії
- закладення в систему можливості ведення бухгалтерського та податкового обліків, які покликані забезпечити найбільш повну відповідність як з національним законодавством, так і з потребами реального бізнесу
- прийняття методологій є подальшим розвитком облікових рішень, реалізованих в продуктах системи “1С: Підприємство”, що стали індустріальним стандартом в країні
- автоматизація регламентованого обліку поставлена на високий технологічний рівень
Управління взаємовідносинами з клієнтами
Функціональні можливості
- формування стратегії відносин з партнерами
- бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами
- досьє клієнта, партнера
- картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів
- претензійна робота
- моніторинг виконання угод
- BCG-аналіз
- розширений аналіз показників роботи менеджерів
Можливості для керівників і фахівців по роботі з клієнтами
- дозволяє оперативно реагувати на запити клієнтів, чітко планувати взаємодію з ними, оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій по залученню клієнтів
- дозволяє відслідковувати кожне звернення
- дозволяє ефективно використовувати кожен контакт
- дозволяє будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів
Керування продажами
Функціональні можливості
- управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом
- воронка продажів
- формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів
- використання регламентованих процесів продажів, бізнес
- процеси управління складними продажами
- розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди
- самообслуговування клієнтів
- управління торговими представниками
- моніторинг стану процесів продажів
- планування використання автотранспорту
- ймовірна оцінка прогнозу продажів
- роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік)
- автоматичний контроль ліміту заборгованості
- інвентаризація взаєморозрахунків
Можливості для керівників і фахівців відділу продажів
- дозволяє фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів
- дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість
- забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів продукції і товарів на виробничому підприємстві, в оптовій і роздрібній торгівлі
- включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців
Управління закупівлями
Функціональні можливості
- Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок
- Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів
- Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
- Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах
Можливості для керівників і фахівців служб матеріального забезпечення
- наскрізний аналіз і установка взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
- аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
- планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах
- підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них
- складання графіків поставок і графіків платежів
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
Функціональні можливості
- проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
- отримання уніфікованих звітних форм
- вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань з фонду оплати праці
- формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованої
- електронний обмін з податковими органами
Можливості для керівників і фахівців з управління персоналом і розрахунку заробітної плати
- організація ефективних систем мотивації
- кадровий облік і ведення розрахунків із зарплати відповідно до законодавства
- підвищення достовірності і швидкості розрахунків з персоналом
- мінімізація витрат на розрахунок, автоматизація всього комплексу розрахунків
- формування документів на виплату зарплати та звітності в державні наглядові органи
Складське господарство і управління запасами
Функціональні можливості
- складна ієрархічна структура складів
- управління комірчастим складом
- відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб
- мобільні робочі місця працівників складів
- облік багаторазової тари
- управління інвентаризацією товарів
- статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу
- розрахунок прогнозованого попиту
- товари на складах за термінами придатності
- управління доставкою
- товарний календар
Можливості для керівників і фахівців складського господарства і служб управління запасами
- адресне зберігання товарів і матеріалів дозволяє управляти розкладкою по місцях зберігання при надходженні, складанням з місць зберігання при відвантаженні, переміщенням і розкомплектацією
- автоматичний підбір оптимального місця зберігання при розміщенні і збірці
- створення робочих зон для оптимального доступу до складських осередків, формування порядку обходу складських осередків
- різні стратегії відбору для оптимізації розміщення в осередках
- механізм підживлення осередків адресного складу (приміщення) дозволяє підвищити швидкість відбору при відвантаженні товарів зі складу
- багатокроковий процес інвентаризації товару, що включає формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахунок залишків, роздільне відображення надлишків і недостач
- оптимізація процесу доставки товарів клієнтам, а також процесу доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями
Організація ремонтів
Функціональні можливості
- Ведення обліку об’єктів ремонту
- Класифікація об’єктів ремонту за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації
- Відстеження стану об’єктів ремонту, а також приналежності і розташування
- Вкладення об’єктів ремонту або вузлів інших об’єктів
В процесі експлуатації об’єктів ремонту в систему вводяться дані про напрацювання і виявлені дефекти.
Реєстрація дефектів в журналі дозволяє проводити аналіз і організовувати проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
Можливості для виробничо-ремонтних служб
- формування графіку ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження)
- підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об’єкти ремонту можуть бути пов’язані з виробничими робітниками центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування