“BAS ERP” – інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств з урахуванням кращих світових і вітчизняних практик автоматизації великого і середнього бізнесу.

BAS ERP – нове покоління системи управління підприємством ERP-класу.

Враховує досвід, накопичений при впровадженні та використанні цієї системи в масштабних проектах, які налічують сотні і тисячі робочих місць. Особливу увагу при розробці було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним багатопередільним виробництвом.

Вартість рішення

Вартість базової поставки продукту

Найменування продукту

Ціна, грн.

BAS ERP

180000

BAS ERP. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій 54000

Конкурентні переваги

  • Широкі функціональні можливості на рівні ERP-систем міжнародного класу
  • Підтримка роботи через Інтернет, в тому числі “хмарні” технології і робота на мобільних пристроях
  • Велика кількість спеціалізованих рішень, які розширюють можливості системи (PDM, EAM, PMO, ITIL, CRM, MDM, WMS, TMS, BSC, ECM, CPM, ESB, GIS та ін.)
  • Підходить для будь-якої галузі
  • Широка мережа партнерів з багаторічним досвідом впровадження ERP-систем
  • Багатоплатформність, гнучкість і підтримка відкритого ПЗ
  • Невисока вартість володіння і можливість отримання істотного економічного ефекту з ростом продуктивності праці і швидким поверненням інвестицій

Функціональні можливості

Моніторинг і аналіз показників

Функціональні можливості

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
  • Реалізація принципу контролю “День – Тиждень – Місяць”
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів
  • Розсилка інформації про показники підприємства на електронну пошту користувачів
  • Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон)

Можливості для керівників компанії

  • оперативно оцінювати ключові показники діяльності, “охопити весь бізнес одним поглядом”
  • своєчасно виявляти відхилення від плану, негативну динаміку, точки зростання
  • розшифровувати показники з деталізацією до окремих господарських операцій
  • забезпечувати єдиний підхід до оцінки фінансових результатів фактичної діяльності підприємства (“погляд у минуле”) та аналізу
  • ефективно приймати рішення на підставі запланованих даних (“оцінка майбутнього”)

Управління виробництвом, оптимізація планування

Функціональні можливості

  • Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації)
  • Візуалізація структури виробів
  • Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти)
  • Інтервальне планування і “Барабан – Буфер – Мотузка”
  • Параметричне забезпечення потреби в номенклатурі
  • Три рівня планування виробництвом, консолідація потреб в продукції, головний і локальний диспетчер
  • Планування по “вузьким” місцях виробництва
  • Поопераційне планування MES / APS
  • Прогнозування ходу виробничого процесу
  • Управління пріоритетом замовлень на виробництво
  • Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу
  • Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях
  • Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами
  • Облік часу транспортування і простеження ТМЦ
  • Гнучке перепланування
  • Розширений облік вироблення співробітників

Управління виробничими процесами в підрозділах, що використовують поопераційну методику планування (MES / APS), дозволяє вирішувати наступні завдання:

  • сценарне моделювання при плануванні на цеховому рівні
  • багатокритеріальна оптимізація розкладу виробництва
  • врахування особливостей і обмежень технології виробництва
  • отримання оперативної інформації про хід виробничого процесу

Можливості для керівників виробництва і фахівців з управління виробничими процесами

  • мінімізація залежності якості планування від точності нормативних даних
  • розподіл відповідальності, два рівня управління виробництвом: рівень диспетчера-логіста підприємства і локальний (цеховий) рівень управління
  • точність в обліку: уточнення пооперационного складу робіт і витрат матеріалів на кожну партію запуску;
  • зведення до мінімуму потреби в переплануванні
  • розроблення “семафорної системи” оповіщення для контролю ходу виробничого процесу по етапах (міжцехових переділів), реалізація механізму диспетчеризації
  • спрогнозування заздалегідь керівником виробництва негативного розвитку ситуації по ходу виробничого процесу щодо планових термінів

Управління витратами і розрахунок собівартості

Функціональні можливості

  • Дозволяє організувати контроль за матеріальними потоками і споживанням ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства
  • Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку
  • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі
  • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві
  • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах
  • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів
  • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
  • Надання даних про структуру собівартості випуску
  • Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу

Можливості для керівників фінансових служб і фахівців з розрахунку собівартості

  • розрахування собівартості, яка може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу
  • попередня сумова оцінка собівартості випуску протягом звітного періоду
  • різні способи розподілу витрат

Управління фінансами

Функціональні можливості

  • облік кредитів, депозитів і позик
  • еквайринг (платіжні картки)
  • гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
  • аналітична звітність по руху грошових коштів
  • відкладене відображення проводок в обліку
  • прив’язка проводок до документів без трансформації
  • створення документів за типовими операціями
  • аудит даних
  • реєстрація нефінансових показників
  • генератор фінансових звітів
  • методична модель, яка представлена та ​​налаштована: план рахунків, шаблони проводок, фінансові звіти за МСФЗ
  • акти господарської діяльності фіксуються документами оперативного обліку, в фінансовому обліку формуються проводки як за принципами національних стандартів, так і по МСФО, відсутнє подвійне введення даних
  • формування статей звітності по МСФО способом трансформації проводок, зроблених за принципами національних стандартів бухобліку

Можливості для керівників і фахівців фінансових служб

  • ефективний фінансовий аналіз діяльності підприємства
  • економічно обгрунтоване управління розвитком бізнесу
  • оптимізація напрямків діяльності
  • облік фінансових результатів в розрізі напрямів діяльності підприємства

Бюджетування

Функціональні можливості

  • налаштування видів бюджетів і розширеної аналітики
  • моделювання сценаріїв
  • управління бюджетним процесом
  • підтримка декількох валют
  • табличні форми введення і коригування
  • економічний прогноз
  • аналіз досягнення планових показників
  • складання зведеної звітності за результатами моніторингу
  • розширений фінансовий аналіз

Можливості для керівників і фахівців, що займаються бюджетуванням

  • ефективні інструменти для управління процесом бюджетування
  • контроль якості інформації за допомогою розшифровки до вихідних даних розрахунків
  • управління коригуваннями бюджету – в системі зберігається історія змін значень бюджетних статей
  • зручний розрахунок планових показників у формі редагування бюджету – допускає використання розрахунків за формулою
  • для кожного показника одночасно від декількох джерел даних
  • опція версіонування для примірників бюджетів дозволяє проводити аналіз і порівняння версій

Регламентований облік, МСФО

Функціональні можливості

  • Зручний функціонал для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організації відповідно до чинного національного законодавства
  • Підтримка бухгалтерських і податкових обліків діяльності організацій з відокремленими підрозділами, як виділеними, так і не виділеними на окремий баланс
  • Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку і віддзеркаленню даних в звітності
  • Відправка звітності через Інтернет

Можливості для керівників і фахівців служб бухгалтерії

  • закладення в систему можливості ведення бухгалтерського та податкового обліків, які покликані забезпечити найбільш повну відповідність як з національним законодавством, так і з потребами реального бізнесу
  • прийняття методологій є подальшим розвитком облікових рішень, реалізованих в продуктах системи “1С: Підприємство”, що стали індустріальним стандартом в країні
  • автоматизація регламентованого обліку поставлена на високий технологічний рівень

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Функціональні можливості

  • формування стратегії відносин з партнерами
  • бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами
  • досьє клієнта, партнера
  • картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів
  • претензійна робота
  • моніторинг виконання угод
  • BCG-аналіз
  • розширений аналіз показників роботи менеджерів

Можливості для керівників і фахівців по роботі з клієнтами

  • дозволяє оперативно реагувати на запити клієнтів, чітко планувати взаємодію з ними, оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій по залученню клієнтів
  • дозволяє відслідковувати кожне звернення
  • дозволяє ефективно використовувати кожен контакт
  • дозволяє будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів

Керування продажами

Функціональні можливості

  • управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом
  • воронка продажів
  • формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів
  • використання регламентованих процесів продажів, бізнес
  • процеси управління складними продажами
  • розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди
  • самообслуговування клієнтів
  • управління торговими представниками
  • моніторинг стану процесів продажів
  • планування використання автотранспорту
  • ймовірна оцінка прогнозу продажів
  • роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік)
  • автоматичний контроль ліміту заборгованості
  • інвентаризація взаєморозрахунків

Можливості для керівників і фахівців відділу продажів

  • дозволяє фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів
  • дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість
  • забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів продукції і товарів на виробничому підприємстві, в оптовій і роздрібній торгівлі
  • включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців

Управління закупівлями

Функціональні можливості

  • Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців
  • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
  • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок
  • Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів
  • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
  • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах

Можливості для керівників і фахівців служб матеріального забезпечення

  • наскрізний аналіз і установка взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
  • аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
  • планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах
  • підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них
  • складання графіків поставок і графіків платежів

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати

Функціональні можливості

  • проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
  • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
  • отримання уніфікованих звітних форм
  • вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань з фонду оплати праці
  • формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованої
  • електронний обмін з податковими органами

Можливості для керівників і фахівців з управління персоналом і розрахунку заробітної плати

  • організація ефективних систем мотивації
  • кадровий облік і ведення розрахунків із зарплати відповідно до законодавства
  • підвищення достовірності і швидкості розрахунків з персоналом
  • мінімізація витрат на розрахунок, автоматизація всього комплексу розрахунків
  • формування документів на виплату зарплати та звітності в державні наглядові органи

Складське господарство і управління запасами

Функціональні можливості

  • складна ієрархічна структура складів
  • управління комірчастим складом
  • відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб
  • мобільні робочі місця працівників складів
  • облік багаторазової тари
  • управління інвентаризацією товарів
  • статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу
  • розрахунок прогнозованого попиту
  • товари на складах за термінами придатності
  • управління доставкою
  • товарний календар

Можливості для керівників і фахівців складського господарства і служб управління запасами

  • адресне зберігання товарів і матеріалів дозволяє управляти розкладкою по місцях зберігання при надходженні, складанням з місць зберігання при відвантаженні, переміщенням і розкомплектацією
  • автоматичний підбір оптимального місця зберігання при розміщенні і збірці
  • створення робочих зон для оптимального доступу до складських осередків, формування порядку обходу складських осередків
  • різні стратегії відбору для оптимізації розміщення в осередках
  • механізм підживлення осередків адресного складу (приміщення) дозволяє підвищити швидкість відбору при відвантаженні товарів зі складу
  • багатокроковий процес інвентаризації товару, що включає формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахунок залишків, роздільне відображення надлишків і недостач
  • оптимізація процесу доставки товарів клієнтам, а також процесу доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями

Організація ремонтів

Функціональні можливості

  • Ведення обліку об’єктів ремонту
  • Класифікація об’єктів ремонту за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації
  • Відстеження стану об’єктів ремонту, а також приналежності і розташування
  • Вкладення об’єктів ремонту або вузлів інших об’єктів

В процесі експлуатації об’єктів ремонту в систему вводяться дані про напрацювання і виявлені дефекти.

Реєстрація дефектів в журналі дозволяє проводити аналіз і організовувати проведення планових та позапланових ремонтних заходів.

Можливості для виробничо-ремонтних служб

  • формування графіку ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження)
  • підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об’єкти ремонту можуть бути пов’язані з виробничими робітниками центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Scroll Up